Mittwoch, 12. März 2008

Brumm brumm





Hallo Freunde,

da bin ich wieder mal. Im Moment bin ich richtung Norden gezogen. Mit diversen Stop´s an der Kueste bin ich jetzt etwas mehr im Lande in der Naehe von Ovalle. Mein Moto laeuft soweit ganz gut mit kleineren Macken.

Manchmal ist es etwas schwierig zu fahren, da es in dieser Region ganz schoen viel Wind hat. Und das Wetter ist am Tage heiss (ca 30 Grad) und in der Nacht doch ganz schoen kuehl mit ca 8-12 Grad.

Die besten Gruesse aus Chile und bis bald...

7 Kommentare:

AmandaNargela hat gesagt…

oiiii

nossa adorei seu blogeer

ta tipo com cara de ''aventura'' da hora!!!

ve se dps passa la no meu bjks

Anonym hat gesagt…

Hoi Rolf

Jetzt ha ichs ändli au mol no gschafft! :-) Cooli Föteli und interessanti Bericht. Lueg immer wieder emol dri. Viel Spass witerhin!

Gruess
Kevä

Anonym hat gesagt…

hey rolf
schön, dass es dir so guet goht!
mir verfolge dini bricht immer mit grossem inträsse - guet, d'lorena konzentriert sich eher uf d'föteli..
mit unserne winterassecoires fiehre mr zur zytt e hass liebi - obwohl mr nid wänn, bruuche mr si halt ebe doch no..aber au das wird sich erfahrigsgemäss no ändere.. uns irrsinning freuend uf e summer, chömme au gmietlichi gärtlifeschtszene in gedanke.. und für die denn au umz'setze, brücht ich unter anderem no d'mail adrässe vom reto (auch "bolle" genannt).
Also Reto: wenn du di agsproche fühlsch, schick mr doch die nötige Infos über di-wär super! (cathrin_schmid@hotmail.com)
sorry rolf, dass ich di blog "missbruucht" ha für das..
machs ganz guet und merci für dini bricht und fotos:)
liebi griess, cathrin

Anonym hat gesagt…

liebe rolf
neid neid!!! das sind jo föteli wo reisesehnsücht ufcho lönd... schön, dass du dini reis chasch gnüsse und sicher vieles erläbsch. mir lueged au immer fliessig uf dini site und sind gspannt uf bricht.
mir wünsched dir wiiterhin viel spass uf diner maschine, de wiite 'strosse' und unbekannte ortschafte. es git sicher en hufe zum entdecke, viel freud debi und mir sind gspannt uf die nögschte föteli
lgdm

Anonym hat gesagt…

Hoi Rolf

i freu mi mit dir und hoffe, dass es dir au witerhin guet got.

liebe Gruess, Paps

Anonym hat gesagt…

ragamuffin cheerio from cauye caulker/belize!!

rastaandy

Anonym hat gesagt…

Mein lieber Herr Gesangsverein!

Rolf, das gseht jo mit jedem Bild schöner uss dört unde und warm schiints au z-sii, wow! Bi uns isch so biz winter und langsam, wirklich nur langsam e biz wärmer, vo dämm här, bliib so lang dört wie-s nur goht :-)

Dini Bricht wie immer - kurz, informativ, fernwehsteigernd!

so long, ciao!

Chris Blade