Mittwoch, 26. März 2008

warten !!!!!!!!!





Halloechen zusammen,


melde mich wieder aus Santiago! Mein Moto hat sich auf einer sehr schlechten Schotterstrasse sechs Speichen gebrochen. Wie sich jetzt herausgestellt hat, sind die Ersatzteile nur schwer zu bekommen. Glueck im Unglueck; ich bemerckte das erst, nachdem ich ca. 120km gefahren war.

Jetzt ist einmal mehr warten angesagt.

Uebrigens: Ich habe mein erstes, offizielles Wegschild gezimmert. PIEDRA LISA ist ein kleiner Weg zu ein paar kleinen Parcelas auf dem Land in Curacaví.

Ansonsten bin ich "gsund und munter".

Morgen werde ich ,per Bus , das Land fuer kurze Zeit verlassen muessen, da mein Turivisum ablaeuft. Mal schauen wie´s im argentinischen Mendoza ausschaut.

Bis dahin, ganz liebe Gruesse ROLFO

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

hey rolfo
ich bi tief beiidruckt ab dine fotos - komplimänt!!
ich wünsch dr alles gueti in argentinie und e schnälli, günstigi reperatur vo dim rad!
liebi griess
cathrin

Anonym hat gesagt…

Hi Rolf
ich wünsche Dir viel Vergnügen in Argentinien und beim Steak-Essen den grossen Hunger.
Bei uns stehen nun die ersten Ferien an.
Wie gewohnt geht es zum Frühlings-Skifahren nach Samnaun.

Liebe Grüsse Paps und Renate

Anonym hat gesagt…

Hallloooooo???
Also mich würds eigentlig scho no interessiere, ob de jemols i dem Argentinie akoh bisch. Vilicht gfallts Dir jo so guet dete, dass sit dene nur no am Steak ässe bisch, das hingege würd ich net empfehle, glaub nämlig, dass Di Döff, das neui Gwicht net lang würd usshalte. :-)
Griessli vom Sunneschyn

Anonym hat gesagt…

Hooola Rolfo,
sooo,hani's doch au no gschafft dich z'connecte..
Wie gohts dr??? Widr back vo argentinia?
Dini Reisebricht sowie Föteli intressiere mi sehr. Freut mi bisch so guet gstartet. Seufz,sReisefieber chribblet scho au widr in mr.. Od mini asia-trip Erinnerige mälde sich...
Uf jede Fall findi's top, dassd Chile erkundisch (looogo isch au bitz Nyyd drby) & freu mi riiisig für di!!! Take care, ENJOY & v.a blib gsund!!
Ps betr. Routeplanig: 1. chunnts anderscht & 2. als de dänksch... !!!!!
Biiiig huug & e Mutzeli,
Flexo

Anonym hat gesagt…

ciao rolfo
jetz hani dr zuegang zu dim blog au no gschafft.
prost speichebruch und reifeplatzer, das erinneret mi au an s'eint oder ander malheur mit minere "harley trampmeinsohn".
los es Dir guetgoh und mid dr pannetüfel in zuekunft so guet's goht.
wird de summer chli d'schwizer alpe beradle.
alles gueti
Reto/bolle