Donnerstag, 14. August 2008

Ferien-Job





Hola zuammen,


ich weis, hab mich schon lange nicht mehr gemeldet. Das heisst allerdings nicht das es mir schlecht geht. Im Gegenteil, die Arbeit in diesem Hotel gefällt mir sehr gut. Wenn ich nicht gerade am Pflanzen giessen bin, stelle ich aus Draht Blumenkörbe her oder verbringe die täglichen sechs Stunden Arbeit mit putzen und Pool reinigen. Im Moment kreire ich Lampenschirme für die unzähligen Glühbirnen die einem abends ins Gesicht blenden, aus Stoff und Draht. Nähen ist angesagt.

Nebst den Arbeitstagen gibts natürlich auch Freitage. Seitdem der Cheff in den Ferien ist, nicht nur einen die Woche!! In der Regel gehe ich an diesen Tagen wandern. Die Region Vilcabamba hat viele kleinere, grüne Berge und die dazugehörigen Täler. Ich sag nur, schaut euch die Fotos an.

Bis bald meine lieben

Rodolfo

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hola Rolf! E wirgglig sehr schöni Gegend! Ha scho sälber im Interet wäge Vilcabamba ummegsörft und gfunde, es sig draumhaft dört. Danggschön für die schöne Föteli, aber d Schpinne hättsch könne wäglo... (isch die giftig, so seht sie nämlig uus).
Ganz liebi Griess us dr Schwiiz!

Anonym hat gesagt…

die reis lockt jo ganz versteckti sache us dir uuse:) -dass du gärn nähisch het jo au scho euer alts sofa dörfe erfahre:) schön, dass du so vielsittig z'bruuche bisch! hätt do au no s'eint oder anderi zum mache.. nei im ärnscht, es tönt super guet, d'bilder wunderschön...
pass guet uf di uf und liebi griess!
cathrin

Anonym hat gesagt…

Na du 'tapfers Schneiderlein',
wie gohts dir??
Pool reinige... do wärde bi mir Erinnerige wach (hani e Summer lang täglich gmacht)
Hejoo, go dGegend erkunde muess toll sy, weni dBilder alueg - Schweeelg.
Weniger lessig, resp. liichts Tschaudere lauft mr übere Rugge, weni an all das Gekreuch-/& Fleuch dänk; so lang si eim in Rueh löhn ;-)
Grosse, i wynsch dr wyterhin e traumhafti Zyt, nimm di vor Giftstachel in Acht,
besos,flexo

Anonym hat gesagt…

liebe rolf
grad wiedermol hets mi uf din blog verschlage... schön, dass dir din job gfallt und du glich au no chasch d'landschaft erkunde... wandere tönt natürlich super und vorallem grüeni hügel und täler, schön schön.
wie do scho es paar mol erwähnt worde isch, find au ich das foti mit de spinne ziemlich überflüssig und wird mich hoffentlich nid direkt in mini träum begleite... wuuäääähhhhhh! aber sunscht, tolli bilder und eimol meh, machts mi gluschtig zum chli d'wält entdecke. mir gnüsse do no so die vermuetlich letschte summertäg und denn isch scho wieder de herbscht agseit. ändi septämber hämmer denn no 2 wuche ferie, wo mir aber ziemlich sicher do dehei werded verbringe. es isch jo so schön do z'basel ;-)
und was denksch... chönd mir zur neujohrsparty mit diner aweseheit rächne oder hesch d'nase nonig voll?
mir wünsche dir uf jedefall wiiterhin e gueti ziit und bis zum nögschte mol.
liebi grüess, dorine und michi

Anonym hat gesagt…

Servus Rolf! I ha mi scho öfters mol uf dim blog welle verewige...aber du weisch jo: Elektriker si schribfuli tierli. i mues ab morn wieder mol in die grüene ferie, bi allerdings froh mol us em arbetsalltag usezcho.Alles gueti wünschi dir...und ums mitme neue züriwest song z'halte. ...spinnele okei
e leibe grues reto