Montag, 28. Januar 2008

Auf der Suche nach Gold !!





Hallo Leute,
wie ich vielleicht schon erwaehnt habe, besitzt diese Familie wo ich untergebracht bin, eine Kupfer- und eine Goldmiene. Wobei sie die letztere noch nicht gefunden haben. (ist auch ziehmlich schwierig in solch felsigen und steilem Gelaende ein kleines Loch zu finden)
Vor zwei Tagen sind Eduardo und ich aufgebrochen diese Miene zu finden........und.........wir haben sie (natuerlich) gefunden. Es war ein wirklich schwieriger Aufstieg. Steil, sehr steil und ohne Wege wie wir sie aus der Schweiz kennen. Haeufig sogar gar keine Wege. Der Boden zwischen den Felsen, nur Sand und Staub, rutschte bei jedem Tritt weg, so, das es dem Wandern im Tiefschnee aehnelte. Die Aussicht allerdings unbezahlbar!!
Wir brauchten 5h fuer den Aufstieg, 2.5h um zu den anderen Gipfeln zu gelangen, 2h um die Miene zu finden und zu besichtigen und weitere 2h fuer den Abstieg!
Ein tolles Abenteuer....
Bis bald, Rolfo

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Bi sehr beydruggt, jetz bisch also unter d Goldgräber gange! Hesch scho e baar Nuggets gfunde? Alles Gueti (nit nur bim Gold sueche)

Anonym hat gesagt…

tönt nid noch zuckerschläcke die wanderig... do hetti nid welle tüschle (sportbegeischterig isch so mittel :-)) so erläbnis sind eifach scho beriichernd und die ganzi astrengig lohnt sich jo denn im endeffekt au. mir hoffed du fühlsch dich wohl i de ferni. viel spass bim gold sueche und wird nid irr debii ;-) (so gedanke wie: jetzt find ich denn sicher grad öpis, oder under dem stei het sicher chli gold etc. wäred denn erschti azeiche für e goldgräbersucht)
machs guet und bis zum nögschte mol
lg michi und dorine

Anonym hat gesagt…

end nau it can cam what wants, hehe.
ei nous sis, bat yu not.

Dr Sunneschyn hat gesagt…

Hoi junge Maa, was isch au do los? Kei neue Ytrag? Deby hettsch doch sovil zverzelle. Also mir hän Di vermisst und e paar wahnsinnigi hän au brav Birebäumli uff Di trunke. .-) Bis gly und Föteli hette mir au gärn zum aluege. Merciiii .-))