Dienstag, 19. Februar 2008

Santiago und Behoerden

Hallo alle zusammen,
ich stecke immernoch in Santiago. Ich habe mir vor ein paar Tagen ein Motorrad gekauft.......
eine YAMAHA XT 600e ¨91. Ich habe mir in den Kopf gesetzt, meine Reise auf zwei Raedern fortzusetzen. In Chile ist allerdings alles ein bisschen schwieriger als zuhause. Ich bin nun seit vier Tagen nonstop in Santiago unterwegs um die noetigen Papiere zu erlangen. Um das Moto auf einen guten Stand zu bringen muss man an viele verschiedene Orte. Fuer den Motor muss man an einen anderen Ort wie fuer den Sevice, fuer die elektrischen Anschluesse an einen anderen Ort wie fuer die Pneu¨s.
Aber wenn alles gut laeuft ( in Chile schwierig ) bin ich ab morgen mit zwei Raedern unterwegs, yuppiiiiiiiiii !!!!!!!!!
Foto vom Moto folgt.
Liebe Gruesse Rolf

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

aye rolfo-"che"-maniac, oder sölli lieber sage mr. nugget-rocket? ;-)

wooah...demfall schiint jo dini Gold-Expedition e puure Erfolg gsi z'si!! :)

however...welcome to the league of extraordinary 600ies! I wünsch dr e damn good ride, ride, ride....

all the best & peace out

Anonym hat gesagt…

Yeah Rolf...
Geil, Back to the Roots.... :D Chuum z glaube, dasses nöime komplizierter cha syy als bi uns he he he...

Wünsch dr dämfall viel Spass mit dim neue Stuehl. Wart scho gspannt uf wiiteri Reisebricht!

Greets us em verdammt kalte Basel.

Jung

Anonym hat gesagt…

D Freihait hesch jo scho, jetz hesch au d Unabhänigkait

Verlier aber d Bodehaftig nit, gäll. Mer wänn Di gsund zrugg.

Mer sin gschpannt uf neui Bricht und Gschichte.

Anonym hat gesagt…

Howdy Rolfo!

Go-on, so wärde mir no alle grien vor niid du sack! :-)

Ich freu mi, dass es guet hesch und wär eigentlich au lieber an dr wärmi als do bi uns im nasskalte basel...

höggscht interessant isch übrigens, dass du in dr hocki fascht gliich gross bisch wie dä miinebsitzer im stoh!

bis bald

chris